EN SL

Vodene vadbe v naravi zelene Ljubljane

Vodene vadbe v naravi zelene Ljubljane

Rada in vsak dan se gibam. Največkrat sama, zelo sproščeno, neobremenjeno in brez posebne kontrole. Ravno toliko, da poženem svoje srce, telo in um v tek ter s tem odženem vse negativno. Skoraj vedno v naravi in v jutranjih urah, čakajoča na sončni vzhod, kar mi da še več energije za nadaljevanje v popolni dan. Kdaj pa si moje telo zaželi kontrole, popolne osredotočenosti in samozavedanja. To dosežem tako, da sem še posebno pozorna na globoke mišice trupa (in mišic medeničnega dna). Sicer so te mišice “glavne” za katerokoli gibanje v vsakdanjem pomenu, vendar pri običajnih oblikah vadbe pogosto zanemarjene. Pred izvedbo kateregakoli giba, s pomočjo pravilnega dihanja, najprej vključim glavne stabilizatorje trupa in s tem krepim “center” svojega telesa ter tako pri premikanju udov držim telo močno.

Vsak dan se kreirajo skupine in združujejo ljudje željni vodenega gibanja v naravi, na Ljubljanskem gradu, parku Tivoli, pod Šmarno Goro in še kje, kjer se sploh ne ve. Vedno več nas je takšnih, ki se radi gibamo tudi v skupini ljudi in v vodstvu nekoga, ki nam pomaga še bolj ozavestiti naše telo. Pa naj bo to aerobika, joga, pilates, tai-chi, z rekviziti ali brez, z glasbo ali v tišini."

V popoldanskih urah torej večkrat svojemu telesu in umu privoščim vadbo, ki krepi telesno moč od znotraj navzven, s pilatesom, oziroma njegovo različico, ki sem jo glede na svoje potrebe skreirala kar sama, smoothlatesom. Skoraj vedno ga izvajam v skupini, ker me dodatna energija vadečih še bolj motivira pri kontroli in intezivnosti giba.

Smoothlates je funkcionalna vadba, ki nadgrajuje klasični pilates, saj v vadbo vključuje tudi aerobni trening, stoječi položaj, hitrejši način gibanja in dihanja, večjo intezivnost, večjo porabo kalorij in hitrejše oblikovanje telesa. Skozi tekoče gibanje, povezovanje zgornjege in spodnjega dela telesa v vseh ravneh gibanja, kontrolirane izvedbe vaj in dihanja, smoothlates idealno dopolnjuje druge športe zvrsti. Ves čas pa v natančno izvedbo vaj aktivno vključuje globoke mišice, ki so izredno pomebne za zdravo telo, še posebno hrbtenico, saj jo stabilizirajo in ji pomagajo pri vsakodnevnih aktivnostih. Ključne komponente  smoothlatesa so moč in gibljivost ter uravnotežena koordinacija med mišičnim in mentalnim sistemom, ki posameznika privede do povsem naravnega in uspešnega kontroliranja svojega telesa.

Recimo, da je smoothlates malo bolj “smooth” kot pilates z dodanim ščepcom joge,  jazz baleta in moje sproščenosti - veliko smeha :)! In še nekaj pri tej vadbi skoraj ne sme manjkati – narava. Ja, vedno povezana z naravo, zelenimi površinami in s svežim zrakom. Vse to v naši zeleni prestolnici ne primanjkuje.

V Ljubljani se tovrstne vodene vadbe vedno bolj izvajajo zunaj, zlasti v toplejših dnevih. Vsak dan se kreirajo skupine in združujejo ljudje željni vodenega gibanja v naravi, na Ljubljanskem gradu, parku Tivoli, pod Šmarno Goro in še kje, kjer se sploh ne ve ;). Vedno več nas je takšnih, ki se radi gibamo tudi v skupini ljudi in v vodstvu nekoga, ki nam pomaga še bolj ozavestiti naše telo. Pa naj bo to aerobika, joga, pilates, tai-chi, z rekviziti ali brez, z glasbo ali v tišini. Kakršnakoli vadba je vedno lepša v naravi.

Sama najraje odvodim svoj smoothlates v družbi labodov, vodne gladine, dobre družbe in zahajajočega sonca, v pravljični ljubljanski lokaciji, na Koseškem bajerju. Tam je energija neverjetna. Vsi ljudje v nekakšnem mirnem gibanju, med seboj kreirajo dialoge in hkrati zrejo v pozno sonce, ki zaspi tam nekje na drugi strani jezera. Ko sediš na lesenem podestu, zreš v to lepoto in kar malo lebdiš, se zaveš, da živiš v najlepšem mestu na svetu :)!

Bodi zeleno aktiven

Želite biti obveščeni o aktualnem zelenem dogajanju v Ljubljani?
Prijavite se na e-novice, ki jih bomo pošiljali vsaj dvakrat mesečno.